We are seeking an experienced Organizational Change Manager to lead the development and implementation of a new technology platform to support our company’s operations and customers. This will enhance communication, decision-making, and company-wide collaboration. This role requires strong leadership, technical expertise, and training skills to ensure successful adoption by all staff members.
To be successful in this role you will need to show how you have understood the impact of
new systems implementations on its business users. Most important is what plans and measures you have developed and implemented to maximize adoption by both users and customers of the new system.
Why Join Us?
This is an exciting opportunity to help transform our company’s efficiency and innovation. If you have a passion for project management, technology, and employee engagement, we’d love to hear from you! If you have experience in understanding the technology impact has on people and processes, we want to meet you urgently!
KEY RESPONSIBILITIES:
1) Platform Development & Implementation:
- Oversee the design, development, and deployment of a change management plan for the CEOS platform.
- Identify and coordinate with stakeholders to define change requirements and ensure alignment with project goals.
- Manage vendors, developers, and internal teams to ensure timely project delivery.
2) Training & Adoption:
- Develop and execute a comprehensive training program for all employees and customers.
- Create user-friendly documentation, guidelines, and support materials.
- Conduct workshops, webinars, and one-on-one sessions to ensure employees and customers understand and utilize the platform effectively.
- Implement to Train the Trainer programs.
3) Project Management & Execution:
- Establish timelines, milestones, and deliverables for successful implementation.
- Monitor progress, identify risks, and troubleshoot issues proactively.
- Ensure compliance with company policies and security standards.
4) Stakeholder Engagement & Support:
- Collaborate with executives, Program Director to tailor the platform to leadership needs.
- Act as the primary contact for change impact and planning-related inquiries and support.
- Continuously gather feedback to refine functionality and improve user experience.
5) Other reasonable duties as assigned.
Let’s explore the journey that shaped our company’s remarkable milestones through the inspiring video below!
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Business, IT, Project Management, or related fields;
- English level (CEFR) B2+ or above;
- Proven experience in leading digital platform implementations and training programs, at least 8+ years;
- Strong knowledge of project management methodologies (Agile, Scrum, or Waterfall);
- Excellent communication and training skills for engaging employees at all levels;
- Ability to manage multiple tasks and deadlines in a fast-paced environment.
Quyền lợi
- Highly competitive salary
- 13th-month bonus & performance-based bonus
- Annual salary review
- Comprehensive healthcare package
- 24/7 accident insurance
- Modern and comfortable office environment
- Annual company trip
- Detailed onboarding and continuous career development support
- Opportunities for overseas training and travel
- English training programs
- 5-day work week
- Flexible starting time
Địa điểm & thời gian làm việc
Địa điểm làm việc :
A5 Building E- Office Park Road, Tân Thuận Đ. Sáng Tạo, Thành phố Hồ Chí Minh
Địa chỉ làm việc trên googlemap
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
MITEK VIỆT NAM VINH DỰ NHẬN GIẢI THƯỞNG "NƠI LÀM VIỆC TỐT NHẤT CHÂU Á 2024"
CÙNG LÀM QUEN VỚI CHÚNG TÔI:
MiTek Việt Nam là đơn vị trực thuộc Berkshire Hathaway từ năm 2001, MiTek Việt Nam không ngừng phát triển và đổi mới.
Hiện nay, để phục vụ khách hàng mảng dân cư và thương mại, MiTek cung cấp phần mềm, dịch vụ, sản phẩm thiết kế và các giải pháp tự động hóa giúp tối ưu hóa phương pháp thi công Design-Make-Build™ tích hợp hơn.
- Thiết kế: Phần Mềm và Dịch Vụ hỗ trợ cộng tác và tối ưu hóa các kế hoạch xây dựng để xây dựng bên ngoài công trường.
- Sản xuất: Sản xuất bên ngoài công trường và tự động hóa hỗ trợ sản xuất linh kiện nhanh chóng, chất lượng.
- Xây dựng: Có thể lắp đặt các cấu kiện mái nhà, tường và sàn nhanh gấp đôi so với khung lắp ráp rời.
Với đội ngũ hơn 6.000 thành viên trên toàn thế giới, MiTek có khả năng cung cấp những bản dựng được sắp xếp hợp lý đặc biệt, mang lại chất lượng cao hơn, tốc độ nhanh hơn, ít chất thải hơn cũng như mang lại nhiều giá trị hơn, từ đó thay đổi phương pháp xây dựng trên thế giới.
MiTek Global Services tại Việt Nam (hay MiTek Việt Nam) hiện có hơn 3.000 kỹ sư và chuyên gia có tay nghề cao, cung cấp các dịch vụ chuyên biệt về dự toán, phác thảo, thiết kế kết cấu và các công việc liên quan khác cho khách hàng ở Úc, New Zealand, Bắc Mỹ, Vương quốc Anh và Châu Âu…