The Event Coordinator will be an integral part of the Customer Liaison & Employee Experience to provide internal events for employee experience as well as organizing trips, events and team building activities for outstanding customer services to MiTek Customers.
WHAT THE EVENT COORDINATOR ROLE WILL FOCUS ON:
Join our team and contribute to creating exceptional internal events and memorable experiences for our employees:
- Greeting and organizing trip, team building activities for MiTek Customers and MiTek Employees.
- Manage the invite list and invitation process for events with appropriate internal departments, including invitations, confirmations, and reminders.
- Collaborate and assist in the execution of all organizational events for departments including the Employee experience, Global Partnership Sales, Client Services.
Support the Customer Liaison & Employee Experience department by contributing to the development, coordination and execution of all organizational events including but not limited to the site selection, food and beverage, technical requirements, invitations, photography, talent, staffing, etc.
Planning, operating and coordinating the events for more than 2,500 employees monthly.
Greeting and organizing trip, team building activities for MiTek Customers and MiTek Employees.
Other duties as assigned or requested.
Let’s explore the journey that shaped our company’s remarkable milestones through the inspiring video below!
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in hospitality management, event planning, communications, or a related field (preferred but not mandatory).
Good English communication (Level B1 or higher), ability to be self-motivated
One to three years of event planning experience highly preferred.
Proven experience in event coordination, preferably in a corporate or professional setting.
Strong presentation and public speaking skills with the ability to engage and captivate audiences.
Exceptional organizational and time management abilities to handle multiple events and tasks concurrently.
Proficient in Microsoft Office, Microsoft Teams, Outlook, and other related computer skills required. Experience in an internal MC preferred.
Excellent ability to establish rapport with others and ability to build strong interpersonal relationships.
Willingness to work a flexible schedule including nights and weekends and be on-call as necessary based on the changing priorities of the department.
MITEK VIỆT NAM VINH DỰ NHẬN GIẢI THƯỞNG "NƠI LÀM VIỆC TỐT NHẤT CHÂU Á 2024"
CÙNG LÀM QUEN VỚI CHÚNG TÔI:
MiTek Việt Nam là đơn vị trực thuộc Berkshire Hathaway từ năm 2001, MiTek Việt Nam không ngừng phát triển và đổi mới.
Hiện nay, để phục vụ khách hàng mảng dân cư và thương mại, MiTek cung cấp phần mềm, dịch vụ, sản phẩm thiết kế và các giải pháp tự động hóa giúp tối ưu hóa phương pháp thi công Design-Make-Build™ tích hợp hơn.
- Thiết kế: Phần Mềm và Dịch Vụ hỗ trợ cộng tác và tối ưu hóa các kế hoạch xây dựng để xây dựng bên ngoài công trường.
- Sản xuất: Sản xuất bên ngoài công trường và tự động hóa hỗ trợ sản xuất linh kiện nhanh chóng, chất lượng.
- Xây dựng: Có thể lắp đặt các cấu kiện mái nhà, tường và sàn nhanh gấp đôi so với khung lắp ráp rời.
Với đội ngũ hơn 6.000 thành viên trên toàn thế giới, MiTek có khả năng cung cấp những bản dựng được sắp xếp hợp lý đặc biệt, mang lại chất lượng cao hơn, tốc độ nhanh hơn, ít chất thải hơn cũng như mang lại nhiều giá trị hơn, từ đó thay đổi phương pháp xây dựng trên thế giới.
MiTek Global Services tại Việt Nam (hay MiTek Việt Nam) hiện có hơn 3.000 kỹ sư và chuyên gia có tay nghề cao, cung cấp các dịch vụ chuyên biệt về dự toán, phác thảo, thiết kế kết cấu và các công việc liên quan khác cho khách hàng ở Úc, New Zealand, Bắc Mỹ, Vương quốc Anh và Châu Âu…